Mesaj de la Iisus Hristos cu ocazia Pastelui

Jesus (12)

Dragii mei frati!

Cu multa dragoste ma adresez voua acum,in aceste zile de mare sarbatoare. Voi folosi aceste energii purificatoare pentru a ma apropia si mai mult de voi.

A venit timpul sa schimbati gandirea voastra in legatura cu persoana mea.

In mintile multora din voi eu sunt un Hristos crucificat,cineva care a facut un mare sacrificiu si atat,aici se inchide totul.

Scopul venirii mele pe Pamant nu a fost crucificarea in sine , ci ce a urmat dupa aceasta. Importanta a fost reinvierea,triumful vietii.

Prea ati facut din viata voastra de zi cu zi o crucificare, o moarte. Ati inceput sa ganditi rau, sa nu va suferiti unii pe altii si sa va chinuiti reciproc. Daca veti continua asa inseamna ca nu ati inteles scopul venirii mele pe Pamant. Am coborat pentru voi si sunt deschis sa o mai fac atunci cand veti intelege si veti accepta invierea,trezirea la viata ,cu totii.

Traiti niste timpuri noi, care au nevoie de oameni transformati si treziti.

Prin crucificare trebuie sa intelegeti nu moartea ci renuntarea la tot ce mai este rau in voi.

A venit timpul praznicului cel mare si la loc de cinste nu vor sta decat cei curati .

Este momentul sa aruncati tot ce este rau si sa realizati atat in interiorul vostru cat si in exteriorul vostru marea sarbatoare a primaverii,renasterea.

E timpul ca Pamantul si locuitorii sai sa-si gaseasca locul lor de cinste in Univers, asa cum este datul.

Fiecare om trebuie sa-si primeasca pecetea pe care o merita. Multi dintre voi o vor primi pe cea de Lumina.

Va aflati in fata unui mare examen ,in care cerul va este carmuitor. Numai cei silitori care vor realiza ca Iisus este viata si lumina vor trece de marea incercare.

Am trimis inaintea mea multi fii de-ai mei sa deschida Calea. Venirea mea are legatura si cu modul in care ei isi vor face datoria. Dar nu depinde numai de ei ci si de voi ,ceilalti care trebuie sa-i ascultati.

Daca pe ei nu-i ascultati , cum o sa ascultati de mine? Daca pe ei nu-i recunoasteti , cum o sa ma recunoasteti pe mine?

Eu am trecut pe langa voi si nu m-ati vazut,v-am vorbit si nu m-ati ascultat.

M-ati cautat in Ceruri si in biserici si eu eram in inima voastra si nu stiati. Eu pot si fara voi dar mi-e mai bine cu voi!

Dragii mei frati,este un timp al biruintei ,nu al durerii.

Daca unii dintre voi mai suferiti inseamna ca mai tineti in apropiata voastra vecinatate ganduri negre si manifestari ale ego-ului.

Este vremea curateniei ,curatati casa voastra! Scuturati-va bine de praful trecutului si treceti mai departe la nou. Acceptati binele si raul aduceti-l in armonie, iar daca nu stiti sa o faceti,lasati-i pe altii mai instruiti sa va ajute! Caci ei stiu sa curete si sa scuture caci eu i-am invatat cum sa o faca.

Lasati Lumina sa va patrunda , este un foc ce mistuie raul si numai ce este curat va iesi la suprafata. Bucurati-va de tot ce v-a dat Dumnezeu , bune si rele, caci toate va sunt de folos si de inaltare.

Inviati si va inaltati intru Domnul ,caci Lui ii apartineti ,precum si eu ii apartin.

Acceptati toate lucrurile pe care le traiti caci va sunt lectii de viata. Cum sa cresteti daca nu le traiti?

Nu va mai plangeti ca nu aveti ,pentru a avea trebuie sa depui eforturi, pentru ca efortul este apreciat de Dumnezeu. Si nu mai incercati sa controlati lucrurile , aceasta nu mai este posibil la acest sfarsit al timpurilor.

Mergeti mai departe cu incredere in viata si alegeti-va cu atentie calea cea mai scurta catre Dumnezeu , caci El d-abia va asteapta.

Noi va iubim nespus de mult.

Aceste cuvinte au fost transmise de mine intru tocmai.

Iisus Hristos,fratele vostru pe veci.

Sa a fie de folos,Doamne ajuta!

Preluat din cartea Mesaje de la Maestrii ascensionati- de Maria Cristina Stroiny

2 comentarii

Lasă un comentariu