Vindecarea spirituala a afectiunilor la genunchi

Picioarele sunt asociate mereu cu ancorarea,impamantarea,legatura cu Mama Pamant.Problemele picioarelor reprezinta un refuz al persoanei respective de a inainta in viata,de a evolua,arata teama acestuia de viitor.

Genunchii simbolizeaza legatura dintre suflet si personalitate,ne arata calitatea acestei legaturi.O suferinta la nivelul genuchilor indica indepartarea de scopul incarnarii din aceasta viata..

Mandria,egoul persoanei vrea sa intrerupa legatura dintre suflet si personalitate de aceea apar problemele la genunchi.

Nu intamplator,omul ,in actele sale de divinatie ingenuncheaza,acest act semnifica eliminarea egoului si acceptarea divinitatii in vietile noastre.

In actul ingenunchierii fiecare ne punem in serviciul sufletului nostru care iL iubeste pe Dumnezeu.

Genunchi sunt asociati cu flexibilitatea ,de cele mai multe ori exprima orgoliul cuiva.Cu cat persoana este mai rigida si mai inflexibila in viata de zi cu zi cu atat genunchii vor fi mai intepeniti.

Genunchii se vindeca greu deoarece oamenii vor sa inainteze dar fara sa se schimbe,din cauza orgoliului si incapatanarii.Sunt persoane care fug de responsabilitati in loc sa si le asume

Atunci cand aveti probleme cu genunchi intrebati-va din ce situatie nu vreti sa plecati si la ce convingeri tineti foarte mult.

cover afectiuni genunchi 

AFIRMATII VINDECATOARE :

Sunt flexibil,ma las in voia curentului.

Viata mea este ghidata de Dumnezeu

Ma indrept mereu spre directia cea mai buna pt mine.

 

APELARI ANGELICE :Arhanghelii Mihail,Gabriel, Rafael,ingerii vindecatori,ai compasiunii,ingerii iertarii,ingerii iubirii neconditionate.

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

Arhanghele Rafael te rog sa ma ajuti sa inteleg ca ceilalti pot avea dreptate si imi pot arata drumul drept in viata pe care sa merg spre binele meu cel mai inalt.

Te rog sa ma ajuti sa-mi asum responsabilitatea pentru viata mea,sa stiu ca am tot ceea ce imi trebuie pentru a face fata fiecarei situatii.

Arhanghele Zadkiel te rog sa ma ajuti sa iert ,sa inteleg si sa ma comport cu compasiune.

Ma rog ingerilor vindecatori sa ma vegheze in tot acest timp si sa reverse asupra mea energie vindecatoare astfel incat starea de sanatate radianta pe care Dumnezeu mi-a harazit-o prin drept divin sa se reflecte in sufletul,mintea si trupul meu.

AMIN

2 comentarii

    1. Dumnezeu nu ne obliga sa stam in genunchi..doar sa ne deschidem inimile si sa cerem cu sufletul ceea ce vrem,nu iti face griji,personal nu cred ca cineva care sta in genunchi in ciuda durerilor este mai ascultat sau nu de Divinitate! Stai intr-o pozitie foarte confortabila pt tine tocmai pt a a te detasa de cele materiale,trupesti si pt a avea o conexiune plina de pace si bucurie cu Fiintele Inalte de Lumina!

      Apreciază

Lasă un răspuns

