Vindecarea spirituala a afectiunilor intestinale

Cauzele spirituale care conduc la afectiuni ale intestinelor si probleme de natura digestiva sunt:

-dorinta de a retine totul pt propria persoana

-incapacitatea de a asimila lectiile vietii

-acumularea in interiorul fiintei a sentimentelor de posesivitate,egoism sau gelozie

-refuzul intelegerii lectiilor de viata

-incapacitatea de a asimila,accepta o situatie sau pe cineva

-convingeri de genul”ceilalti nu au dreptate ci doar eu:”

-revolta interioara

-teama de a se elibera de conceptiile gresite,vechi care nu-i mai sunt de folos

 

CONSTIPATIA apare in caz de atasament,posesivitate,refuz de a asimila noul in viata

Chiar daca oamenii care au constipatie nu sunt neaparat avari ,ei au sentimentul ca niciodata nu vor avea de ajuns.In general sunt cei care se cramponeaza de vechile relatii,care nu isi arunca sau daruiesc hainele vechi pe care nu le-au mai purtat de peste 2 ani,sunt cei care raman in acelesi slujbe desi nu le creeeaza placere.

DIAREEA apare in caz de refuz de a accepta idei noi,incordare

Daca omul nu suporta stresul se imbolnaveste intestinul gros, iar daca se infurie acumuleaza agresivitate si se imbolnaveste cel subtire. Intestinul subtire sufera cand agresivitatea nu este suprimata.
Reaua dispozitie, plictiseala si nereusitele la serviciu conduc la o functionare defectuoasa a intestinului gros.
In cazul cand se manifesta constipatia, ea trebuie de urgenta tratata, pentru a nu se intarzia prea mult evacuarea. Starea de sanatate a unei persoane este in legatura directa cu evacuarea regulata a intestinului gros.

 

In caz de inflamare a intestinelor
Nesiguranţă. Reprezintă uşurinţa cu care laşi să se ducă ceea ce s-a sfârşit.

Afirmatia de schimare a tiparelor mentale: Sunt parte din ritmul şi curgerea perfectă a vieţii. Totul este în ordinea perfectă, Divină.

Colită spastică
Frică de a te elibera. Nesiguranţă.
Afirmatia de schimbare a tiparelor mentale: Este bine pentru mine să trăiesc. Viaţa îmi va da totdeauna ceeace am nevoie. Totul este bine.

Colon cu mucus
Straturi depuse de gânduri vechi şi confuze, care blochează canalul eliminării. Te bălăceşti în nămolul cleios al trecutului.

vindecarea spirituala a intestinelor

AFIRMATII VINDECATOARE

Eliberez şi dizolv trecutul.

Am o gândire clară.

Trăiesc în prezent, în pace şi bucurie.

Ma eliberez cu bucurie de convingerile mele vechi si intampin cu bucurie noul in viata mea.

Putem sa apelam la :Arhanghelii Mihail si Rafael,Uriel,Gabriel,Metatron,ingerii credintei,ingerii iertarii,ingerii iubirii,ingerii intelepciunii. 

 

RUGACIUNE:

Arhanghele Rafael te rog sa ma ajuti sa imi schimb atitudinea,sa ma eliberez de egoism,posesivitate , mandrie si gelozie.Te rog ajuta-ma sa ofer si sa accept iubire.

Ajuta-ma sa vad care este rostul fiecarei experiente din viata mea si ajuta-ma sa invat lectiile mele de viata.

Ajuta-ma te rog sa imi rezolv toate situatiile prin care trec,sa imi manifest sentimentele si dorintele ,sa fac binele meu si al tuturor.

AMIN

Lasă un răspuns

