Afirmatii pozitive care va schimba viata

FreeGreatPicture.com-17308-background-color

Daca credeti expresia”Suntem ceea ce gandim” atunci viata noastra depinde foarte mult de gandurile pe care le pastram.

Nu ne putem baza in schimb numai pe ganduri, este nevoie sa traducem gandurile in cuvinte apoi in actiuni ,in scopul de a manifesta intentiile noastre.

Asta inseamna ca este nevoie sa fim foarte atenti cu cuvintele noastre,alegand sa le rostim doar pe cele care sunt inspre binele nostru cel mai mare (si al altora).

Afirmatiile pozitive ne ajuta sa ne reconfiguram mintea,ne purifica gandurile,restructureaza dinamica creierului nostru ,astfel incat ,in scurta vreme ,ne vom gandi ca nimic nu este imposibil.

Afirmatiile pozitive ne dau putere si ne ajuta sa credem in potentialul oricarei actiuni pe care dorim sa o manifestam.

Cand afirmam verbal visele si ambitiile noastre ne incarcam instantaneu cu un puternic sentiment al sigurantei ca cuvintele noastre vor deveni realitate.

Noi influentam Universul cu fiecare cuvant ce il rostim.Daca ii dictam dorintele noastre,el va raspunde.De fiecare data cand rostim un sunet noi emitem de fapt o unda sonora in Univers.Acest val de sunet strapunge prin aer si devine real,prin urmare exista in lumea noastra,intangibil si invizibil.

Cuvintele nu sunt niciodata goale,fiecare silaba rostita emite si angajeaza o energie catre noi sau impotriva noastra .

Daca spui mereu „Eu nu pot” energia cuvintelor va respinge forta Universala impotriva ta.

Daca spui „Eu pot” intregul Univers te va dota cu abilitatile necesare pentru a face ceea ce doresti.

Iata 35 de afirmatii care va vor schimba viata daca le veti repeta suficient de des ( minim 20 de minute pe zi ,timp de o luna de zile. Alegeti 2-3 afirmatii cu care rezonati):

  1. Eu sunt arhitectul vietii mele. Eu construiesc fundatia si aleg continutul ei.
  2. Astazi sunt plin(a) de energie si debordez de bucurie.
  3. Trupul meu este sanatos,mintea mea este geniala,sufletul meu este linistit.
  4. Sunt superior gandurilor negative si actiunilor joase.
  5. Sunt binecuvantat cu talente infinite pe care le folosesc astazi.
  6. Ii iert pe cei care m-au ranit in trecut si ma detasez pasnic de ei.
  7. Un rau de compasiune spala mania mea si o inlocuieste cu iubire.
  8. Sunt ghidat(a) la fiecare pas de Ingeri care ma conduc spre ceea ce este nevoie sa stiu si sa fac.
  9. (daca sunteti casatoriti) : Casatoria mea devine din ce in ce mai puternica,mai profunda si mai stabila cu fiecare zi care trece.
  10. Am calitatile necesare pentru a avea succes.
  11. (daca aveti o afacere) :Afacerea mea creste,se extinde si infloreste.
  12. Energia creatoare curge prin mine si imi aduce idei noi si stralucitoare.
  13. Fericirea este o alegere. Imi intemeiez fericirea pe propriile mele realizari si binecuvantarile primite.
  14. Capacitatea mea de a depasi provocarile este nelimitata , potentialul meu de a reusi este infinit.
  15. (pentru cei care sunt someri)Merit sa fiu angajat si platit bine pentru timpul ,efortul si ideile mele.Eu lucrez la un loc de munca perfect pentru mine.
  16. Sunt curajos(curajoasa ) si increzator(increzatoare) in mine.
  17. Gandurile mele sunt pline de pozitivitate si viata mea este plina de prosperitate.
  18. Astazi,ma eliberez de vechile obiceiuri si preiau altele noi,pozitive.
  19. Sunt admirat(a),multa lume imi recunoaste meritele.
  20. Sunt binecuvantat cu o familie minunata si prieteni buni.
  21. Imi recunosc propria valoare de sine,increderea mea este in crestere mereu.
  22. Tot ceea ce se intampla mereu este spre binele meu suprem.
  23. Eu sunt un centru de putere. Sunt indestructibil (a).
  24. Desi aceste timpuri sunt dificile,ele sunt doar o faza scurta a vietii.
  25. Viitorul meu este o proiectie ideala a ceea ce imi imaginez acum.
  26. Eforturile mele sunt sustinute de Univers.Visele mele se manifesta in realitate chiar acum.
  27. (pentru cei care sunt singuri) Partenerul perfect pentru mine intra in viata mea mai devreme decat ma astept.
  28. Radiez frumusete,sarm si gratie.
  29. Toate obstacolele sunt mutate din calea mea.
  30. Eu sunt vindecat , cu fiecare zi care trece radiez sanatate.
  31. Astazi m-am trezit cu tarie in inima si claritate in minte.
  32. Fricile mele pur si simplu dispar.
  33. Sunt impacat(a) cu tot ceea ce s-a intamplat,se intampla si se va intampla.
  34. Natura mea este divina,sunt o Fiinta spirituala.
  35. Viata mea d-abia a inceput.

Puteti sa folositi orice afirmatie doriti sau va puteti crea o combinatie din mai multe in functie de ceea ce va doriti sa manifestati.

Ceea ce este important este sa stabiliti o profunda si constanta comunicare cu Universul, asa ca spuneti-le cu convingere si faceti posibil tot ce va doriti.

Puterea este in tine!

Sa va fie de folos,Doamne ajuta!

Traducere de pe http://omtimes.com/

3 comentarii

Lasă un răspuns

