Deschide-ti inima si tine-o deschisa

Love_heart

Ingerii ne amintesc intotdeauna ca cea mai usoara cale a trezirii spirituale este cea a unei inimi deschise. Cu alte cuvinte deschiderea inimii este cea mai usoara si rapida cale de ascensiune.

Cea mai simpla metoda pentru a crea o schimbare pozitiva in viata ta este sa traiesti fiecare moment fiind prezent si raspunzand cu iubire, iar astfel vei fi rasplatit cu bucurie, iubire si abundenta.

In momentul in care te-ai nascut ai pasit in aceasta lume cu inima larg deschisa…Te-ai nascut in lumea fizica fiind un spirit puternic intrupat intr-un corp vulnerabil, insa cu toate acestea ai fost entuziast si nerabdator sa faci fata provocarilor vietii.

La scurt timp dupa nastere insa ai descoperit ca viata poate fi destul de grea. Ai descoperit durerea, tristetea si experientele traumatice.

Pentru multi oameni inchiderea centrului inimii reprezinta un mecanism de aparare impotriva suferintei.

Ingroparea durerii, inchiderea portii inimii si construirea unui zid ca raspuns la evenimentele traumatice sau la relatiile care nu sunt ideale repezinta o atitudine pe care multi oameni o au in fata durerii, insa aceasta nu serveste la nimic, intrucat in timp ce putem ingropa durerea cauzata de alte persoane, nu ne putem ascunde mult timp de durerea pe care ne-o provocam singuri.

Deci care este solutia? Cum sa ne mentinem inima deschisa ca raspuns la traumele, provocarile si momentele triste inerente vietii? Primul pas este sa indepartam usor usor zidul cu care ne-am inconjurat inima.

Pentru a face acest lucru gandeste-te la un moment din viata ta in care te-ai simtit cu adevarat iubit si fericit.

Eu am incercat prima data acest exercitiu dupa un divort greu, dupa ce trecusem printr-o deziluzie sentimentala si simteam ca inima mea este franta. Ma simteam neiubita, singura si deprimata, dept pentru care, in mod inconstient, am construit un zid imens in jurul inimii mele, in spatele caruia insa ma simteam mizerabil.

Locuiam cu chirie intr-o camaruta de 5 metri patrati ,nu aveam geam in afara si nu vedeam soarele decat daca ieseam afara din curte ,lasasem in urma o casa,lucruri stranse intr- viata…tot.

Am inchis ochii fizici si am incercat sa privesc cu ochii sufletului dincolo de zidul de durere, suferinta si depresie, pentru a gasi o amintire cu adevarat fericita. Ego-ul meu insa imi spunea ca este imposibil. Am inceput sa ma indoiesc ca m-am simtit vreodata cu adevarat iubita si fericita, insa nu am abandonat cautarea.

Cand deja obrajii mei erau plini de lacrimi cauzate de amintirile dureroase, minunea s-a intamplat. In zidul din jurul inimii mele a aparut o mica fisura care mi-a permis sa retraiesc un moment minunat.

Amintirea care mi-a venit in gand era una legata de fata mea . Era ziua mea si a vrut sa imi spuna intr-un mod cu totul special cat de mult ma iubeste. Isi lipise (cu adevarat) pe frunte o hartiutza pe care desenase o inimioara si scrisese “te iubesc mami!”

Afara soarele stralucea cu putere, iar fata mea ma privea cu ochi plini de mandrie si iubire.Imi sorbea reactia si era cel mai fericit copil ! Si eu ma simteam cea mai fericita mama! In acel moment nu existau nici asteptari sau griji, nici judecata, doar iubirea neconditionata a fetei mele care parca vroia sa echilibreze totul cu iubirea ei.

Aceasta amintire este si acum vie . M-a facut sa ma simt speciala si foarte iubita.

Cu ajutorul acestei amintiri fisura din zidul ce imi inconjura inima a devenit un pic mai mare. Lacrimile au inceput sa imi curga pe obraji si usile inimii mele au inceput usor sa se deschida.

Mi-ar placea tare mult sa va spun ca inima mea s-a deschis in totalitate in acel moment si am fost infuzata cu fericire, ca viata mea s-a schimbat total din acel moment, insa asta nu ar fi intru totul adevarat.

Inima mea s-a deschis un pic, insa mi-a luat multi ani sa simt cu adevarat fericirea.

Mai tarziu, eram in timpul unei meditatii ghidate si eram incurajata de cel care conducea meditatia sa imi deschid inima. Acesta spunea ca orice amintire fericita pe care o voi vizualiza va fi excelenta daca ma ajuta sa las usa inimii sa se deschida.

Imi imaginam cum usile inimii mele se deschid, insa aveam senzatia ca acestea erau blocate. Vroiam cu adevarat sa imi deschid inima, insa uitasem cum sa o fac, iar mintea mea imi amintea acest lucru constant.

Acolo unde trebuia sa fie stralucirea minunata a unei inimi deschise aveam doar usi inchise. Insa lasand deoparte mintea constienta si ghidata de cel care conducea meditatia usile inimii mele s-au deschis un pic si am simtit cum iubirea stralucea dincolo de suferinta resimtita.

Odata cu trecerea timpului, prin meditatie si prin intermediul lecturii, am fost capabila sa imi deschid inima, asa cum vei putea si tu.

Deschiderea inimii mi-a transformat in mod radical viata. Acum sunt fericita si am incredere in ghidarea plina de iubire pe care o primesc prin intermediul inimii mele.

Sinele meu vechi ar spune ca sunt vulnerabila…S-ar simti dezbracat fara scutul de sarcasm si fara zidul de nepatruns in care imi ascunsesem inima. Dar sinele meu vechi ar fi pierdut multe dintre binecuvantarile pe care le-am primit intrucat acum inima mea este deschisa.

Chiar daca inima mea este deschisa, inca simt suferinta, durere si tristete, insa atunci cand aceste sentimente apar nu incerc sa le ascund in spatele unui zid. Respir adanc si las durerea sa treaca.

Si eu, ca majoritatea oamenilor, sunt uneori cuprinsa de emotii dureroase, insa le depasesc respirand adanc si deschizandu-mi inima pentru a permite iubirii sa infuzeze orice situatie.

Atunci cand alegi sa depasesti emotiile negative in acest mod, permitandu-ti sa simti durerea si apoi eliberand-o, esti capabil sa ii diminuezi intensitatea.

Daca ingropi adanc in sufletul tau experientele dureroase si provocarile, ele vor forma un zid care va bloca fluxul de iubire din viata ta si astfel vei stagna.

Alege sa fii prezent in fiecare situatie din viata ta si sa experimentezi orice sentiment iti vei mentine inima deschisa.

Avand inima deschisa vei fi capabil sa traiesti cu iubire, permitand ascensiunii spirituale, inspiratiei si fericirii sa infloreasca.

Tine-ti inima deschisa!

Pentru a-ti pastra inima deschisa trebuie sa fii deschis catre tot ceea ce viata iti aduce. Daca intampini obstacole, sa fii sigur ca prin depasirea lor vei invata o noua lectie care iti va deschide si mai mult drumul catre ascensiunea spirituala. Daca primesti oportunitati spune intotdeauna DA si mergi pe calea ce ti se deschide.

De asemenea, fii intotdeauna sigur ca iti asculti cu adevarat inima si faci tot posibilul pentru indeplinirea viselor TALE, fara a incerca sa traiesti visul altei persoane.

Daca esti dispus sa iti schimbi viata astfel incat sa traiesti in acord perfect cu adevarul tau interior te va ajuta sa iti mentii inima deschisa, stiind ca esti autentic.

In final trebuie sa stii ca nu este nevoie sa suprimi durerea din trecut pentru a te bucura de momentul prezent sau de viitor, chiar din contra, este bine sa inveti din toate provocarile pentru a deveni o persoana completa.

In loc sa ingropi durerea accept-o, intrucat aceasta poate aduce placere, iubire si bucurie odata ce ai invatat lectia oferita de situatia respectiva.

Calea catre o inima deschisa nu este usoara, nu cred ca o sa gasesti pe nimeni care sa spuna asta. Vestea buna este ca ai parte de suport peste tot in jurul tau.

Ingerii tai sunt mereu acolo pentru a te ajuta sa eliberezi durerea, astfel incat sa poti depasi situatiile pline de suferinta din trecutul tau, sa iti deschizi inima si sa iubesti.

Deschizandu-ti inima si iubind cu adevarat vei experimenta toate binecuvantarile pe care viata ti le-a pregatit.

Raspunde intotdeauna cu iubire stiind ca astfel vei primi binecuvantari nelimitate, sufletul tau va cunoaste ascensiunea si vei avea o stare permanenta de fericire interioara.

Sa va fie de folos,Doamne ajuta!

2 comentarii

  1. Toate articolele si munca PE care o depui sant o incantare si o mangaiere a sufletului pentru mine si pentru multi altii….esti un suflet bun si ajuti foarte multi oameni….PE mine mai ajutat sa mi regasesc drumul spre credinta….liniste si pace interioara….mi-ai dat incredere sa ma exprim liber… acum pot sa postez chiar daca recitesc CE am scris:))) Inca o data iti sant recunoscator si sa fii inconjurata numai de lumina si iubire pura. Namaste.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

