Arhanghelul Samuel

chamuel

Mai este cunoscut sub numele de Chamuel,Camael,Camiul,Kamael,Seraphiel , Shemuel sau Kmal.

Numele sau inseamna „cel care il vede pe Dumnezeu”sau „cel care il cauta pe Dumnezeu” si este un conducator puternic in ierarhia Ingerilor cunoscuti sub numele de Puteri.

Unul din rolurile sale cel mai importante este sa ne ajute sa renuntam la egoul nostru si sa ne ascultam inima.O mare parte din timp noi ne cautam fericirea in alta parte:in relatii,in cariera, bunuri materiale sau altele,Samuel ne ajuta sa descoperim ca fericirea pe care o cautam se afla in noi insine.

cel care il vede pe Dumnezeu” ne ajuta sa vedem patea divina dinlauntrul nostru. Daca acceptam acest lucru,ca suntem samanta divina, ca in noi sunt aceleasi calitati ca ale lui Dumnezeu si le lasam sa se manifeste in lume vom reusi sa aducem Raiul in viata noastra.

Mesajul Arhanghelului Samuel este acesta:

Viata voastra este o reflectare a felului in care va vedeti.Ceea ce vedeti in voi se manifesta in afara voastra!

Sunt langa voi sa va ajut sa calatoriti prin viata catre iubire.Iubirea este singurul lucru care va ajuta ,indiferent de calatoria care ati ales-o si care poate nu este usoara.

Lucrati impreuna cu mine si amintiti-va cine sunteti cu adevarat!

Sunteti Lumina,sunteti Iubire,ele izvorasc chiar din inimile si sufletele voastre si asa este! „

Chamuel 1  Ne ajuta sa constientizam care este misiunea noastra personala ,egoul nostru mereu ne va spune ca „trebuie sa facem asta sau ailalta,ca ne trebuie nu stiu ce suma de bani sau sa mergem in nu stiu ce loc ‚caci acolo noua ne va fi mai bine”

Arhanghelul Samuel ne calauzeste cu multa iubire ca in loc de intrebarea venit din ego:” care este rostul meu?”

Sa ne intrabam din inima”Cum pot ajuta astazi?”

Doar slijindu-i si sustinandu-i pe altii,doar amintindu-ne mereu originea noastra divina,focalizandu-ne asupra iubirii si conexiunii cu tot si toate ne vom trai misiunea personala!

Arhanghelul Samuel ne ajuta si sa ne gasim persoana potrivita cu care sa ne petrecem viata.

O rugaciune simpla dar tare eficienta este;

Iti multumesc Arhanghel Samuel caci imi trimiti partenerul potrivit pentru care si eu sa fiu perfect,alaturi de care sa traiesc o iubire frumoasa,manifestata,alaturi de care sa traiesc viata frumoasa,plina de iubire,sanatate si fericire pe care Dumnezeu mi-a harazit-o chiar de la nastere,multumesc!” ( apoi iesiti afara,socializati,deschideti-va catre prieteni noi caci sigur partenerul potrivit deja a plecat spre voi)

Arhanghelul Samuel ne ajuta sa vedem numai iubire in fiecare om si in fiecare situatie.

Daca cineva se poarta nepotrivit cu noi datoria noastra este sa reflectam in comportament felul in care am vrea sa fim tratati.

Sa trimitem iubire asupra unei situatii este foarte simplu ,imaginati-va ca sunteti un spectator si in fata voastra este situatia care va preocupa,vedeti oamenii implicati,inclusiv pe voi. Inconjurati totul cu o culoare roz,culoarea iubirii.

Apoi spuneti:

Multumesc Arhanghel samuel si Ingeri ai iubirii ca pentru ca aceasta situatie ,toti cei implicati ,in clusiv eu suntem inconjurati de iubire.

Las aceasta situatie in seama voastra si a Lui Dumnezeu astfel incat cele mai bune rezultate sa apara inspre binele tuturor celor implicati si asa este,amin,multumesc!

Arhanghelul Samuel ne ajuta sa gasim ce am pierdut,poate fi vorba despre un lucru dar si de sanatate,o relatie…iubirea….increderea in oameni sau in sine.chamuel 2

Va puteti ruga simplu:

Eu stiu ca in fata Lui Dumnezeu nimic nu este pierdut,multumesc Arhanghel Samuel ca ma ajuti sa-mi recapat(lucrul sau situatia care va intereseaza) ,amin!”

Arhanghelul Samuel:

– lucreaza cu Arhanghelul Mihail pentru a afla daca partenerul nostru este demn de incredere

– lucreaza cu Arhanghelul Rafael pentru a vedea iubirea in fiecare situatie

-impreuna cu Arhanghelul Raguel aduce pace si armonie intr-un conflict

-impreuna cu Arhanghelul Sandalfon ne ajuta sa ne gasim sufletul pereche pe pamant

-lucreaza cu Arhanghelul Uriel astfel incat sa avem succes in cariera sau in afaceri

O rugaciune foarte frumoasa cu care va puteti conecta cu acest Arhanghel minunat este :

Iti multumesc Arhanghel Samuel ca ma insotesti in viata si imi ajuti sa vad partea divina din mine,sa ma conectez cu ea si sa-mi manifest calitatile divine.

Ma deschid acum in fata iubirii si cu cat voi primi mai multa iubire cu atat mai multa voi manifesta,multumesc!

Amin!”

Sa va fie de folos,Doamne ajuta!

3 comentarii

  1. Multumesc din suflet pt acest material si pt tot ce este scris pe sait. Sunt f incantata ca v- am găsit si pot citi si învața cat mai mult.
    Si eu sunt un lucrător in lumina si cu drag impartasesc tot ce este divin , trimis de Bunul Dumnezeu.
    Ieri m- am rugat ingerasilor si ghizilor mei de lumina sa imi trimită un material cum sa ma rog sa găsesc sufletul pereche si dupa o ora am primit materialul cu Arhanghelul Samuel.
    Va multumesc nespus pt tot ceea ce faceți si va iubesc mult!!!!!!
    Dumnezeu sa va ajute! Amin! Namaste !

    Apreciat de 1 persoană

  2. Buna seara! Ce as putea face daca stiu ce vreau si simt ca pot avea acel tip de barbat, dar imi este frica de iubire, de faptul ca m-ar putea judeca pentru ca nu am experienta?

    Apreciază

Lasă un răspuns

