Cum arata Ingerii

inger c

Este minunat sa crezi in Ingerii care vegheaza asupra ta si a celor dragi si poate fi dificil sa iti imaginezi cum arata atata vreme cat ei fac o munca in invizibilitate.

Sa vedem cum pot apare totusi :

SUNT INVIZIBILI

Ingerii in mod frecvent isi fac munca protectiva fara sa fie vazuti de ochiul uman (exceptie facand copii pana in 7 ani).

In cartea Summa Teologica ,sfantul Thomas Aquinas spune ca aceasta a fost voia Domnului, a creat lucrurile astfel incat Ingerii sa nu fie vazuti de cei pe care ii protejeaza .Cateodata Ingerii devin vizibili in afara acestei ordini naturale datorita “gratiei divine”,asa cum apar de altfel si miracolele,scrie Aquinas.

Oamenii nu realizeaza ca sunt vegheati si aparati de Ingeri decat cand ajung in situatii in care le este pusa viata in pericol ,scrie Rudolf Steiner in cartea sa “Ingeri pazitori: Conectarea cu ghizii spirituali si ajutoarele lor” : “nenumarate lucruri…care sunt in destinul nostru ne feresc de accidente, dar noi nu le observam. Motivul pentru care noi nu le observam este pentru ca nu putem face conexiunile. Oamenii incep sa le observe numai cand devin foarte evidente.”

Doar pentru ca nu ii vedem asta nu inseamna ca Ingerii nu exista. Simturile noastre de perceptie ale lumii sunt destul de limitate ,asa ca “normal” nu putem vedea Ingerii de langa noi.Ei sunt la fel de reali ca si noi dar sunt creati dintr-o forma inalta de energie care este mai presus de perceptia noastra .

Noi nu vedem decat o mica parte din spectrul luminii, nu vedem lumina ultravioleta dar stim ca exista cu siguranta.

inger b

SUNT VIZIBILI

Cateodata apar oamenilor pe care ii protejeaza pentru a le capta atentia si a le mari increderea.Ei pot apare atunci ca forme de energie sau chiar avand forma umana.

APAR IN FORMA DIVINA

Sa vezi Ingerii in forma lor divina este o experienta minunata.Ingerii care apar sub forma cereasca radiaza putere,energia iubirii si multa lumina.

Denny Sargent in “Tu si Ingerul pazitor” scrie : “ cand apar Ingerii sunt intotdeauna acompaniati de valuri minunate de iubire pura si putere.Intotdeauna apar ca fiind Lumina,cateodata pot apare ca bile,sfere de Lumina,uneori sub forma unor benzi de lumina stralucioare,albul este cel mai adesea asociat cu ei dar au fost consemnate de-a lungul timpului aparitii in culori diferite”

Atunci cand apar in forma divina Ingerii pot avea aripi magnifice sau alte trasaturi exotice care ii diferentiaza de oameni ( de ex apar ca fiind foarte inalti si mult mai mari decat oamenii)

Rose Garland Angel — Inglewood Park Cemetery.APAR SUB FORMA UMANA

Ingerii pazitori pot lua forma umana atat de bine cand sunt in misiune de protejare a oamenilor incat oamenii nici nu stiu ca sunt in prezenta Ingerilor.

In Biblie scrie ,in Evrei 13: 2 :

“ Nu uita sa arati ospitalitate strainilor, prin asta unii oameni si-au aratat ospitalitatea fata de Ingeri fara sa stie.”

Oricum,chiar daca Ingerii isi iau forma umana atunci cand ajuta oamenii in pericol,acestia de multe ori suspecteaza ca strainul care a aparut misterios de nicaieri nu este uman.

Doreen Virtue scrie in cartile sale ca Ingerii apar sub forma umana de multe ori in situatii de criza ,stresante,care genereaza teama,in special atunci cand evenimente neasteptate pun in pericol viata celui pe care il protejeaza( si in special cand persoana respectiva mai are treaba pe pamant…) , apoi dispar asa cum au aparut,doar ca noi vom stii ca am fost atinsi de

divinitate.

Fie ca sunt vizibili sau invizibili Ingerii lucreaza in spatele scenei vietii tale deci…nu uitati sa le invocati prezenta si ajutorul in orice problema ati avea,indiferent ca este mica sau mare problema respectiva.

Ingerii sunt intotdeauna langa noi ,dornici sa ne ajute,singura lor misiune este fericirea noastra si binele planetei.

Ei raspund intotdeauna intentiilor noastre ,atunci cand i-am intrebat cum este mai bine sa ne rugam raspunsul lor a fost:

” cu cuvintele care va vin din inima”, nu este nevoie de rugaciuni complicate sau invatate pe dinafara,vorbiti-le precum celor mai buni prieteni caci asta si sunt!

Sa fie de folos,Doamne ajuta!

6 comentarii

  1. Recunosc…nu am crezut in ingeri…pana cand nu l-am vazut…si am sa povstesc lumii intregi…ptr ca stiu ca a fost acolo….aveam probleme mari….nu intru in detalii…dar era o perioada graznica din viata mea…imi era din ce in ce mai rau…si fizic…si in viata sociala…
    M-am trezit intr-o dimineata rau de tot,dar totusi m-am dus la munca.Nu am rezistat toata ziua…de rau ce-mi era,nu stiu cand am ajuns acasa..rezemata de pereti..nici nu mai vedeam bine…si parca toata viata mi se derula prin fata ochilor…M-am pus in pat…am zis sa ma odihnesc un pic…poate imi mai revin….
    Nu stiu daca a fost vis…sau halucinatie…sau chiar a fost ingerul meu pazitor….Dar dinstre fereastra a venit un inger…Doamne cat era de inalt…era imbracat intr o haina lunga alba…asa cum sunt reprezentati in icoane…avea parul lung..mai jos de umeri in bucle blonde…avea ochi mari albastri….numai ca fata…gura nasul si mainile nu i se distingeau…ptr ca erau atat de luminoase…ca lumina era…si nu se distingeau…in schimb avea niste aripi mari…mari de tot si frumoase…vedeam tot penajul in toata speldoarea lui…s-a apropiat de mine…si si-a lipit obrazul drept de obrazul meu stang…dar a fost ceva ciudat..ca nu ziceai ca era el aplecat deasupra mea,ci ca eu eram in picioare…ca nu i se clinitise nici un fir de par din cap…parea ca este in picioare…
    Si atunci cand s-a apropiat de fata mea…am simtit o fierbinteala puternica…apoi un fel de excitatie ce mi-a trecut prin tot corpul…si am sarit din somn….
    Nici nu zici ca-mi fusese rau…si aveam mintea atat de limpede…si gandeam atat de clar asupra problemelor pe care le aveam….
    De atunci am inceput sa cred ca sunt cu adevarat cu noi!!!

    Apreciat de 1 persoană

      1. Buna1
        Asta s-a intamplat in 2010..cred….m-am simtit foarte bine o perioada….apoi problemele de alta natura au reaparut…dar nu mi a mai fost atat de rau…nu mai puteam de durere de cap…imi pocnea…am ajuns si la spital si mi au spus ca pot face comotie cerebrala(aveam 27 ani atunci)…
        Eu am gresit mult ca nu am apelat la Dumnezeu….ca nu m-am pus in genunchi sa ma rog….abia 2 ani mai tarziu….cand l.am chemat pe Dumnezeu in ajutorul meu…au inceput sa se schimbe lucrurile….bine ..ca un caracter nu se schimba niciodata(si vb de sotul meu)…ca te poti ruga tu cat vrei…daca nu e vointa din partea celui ptr care te rogi…degeaba….
        Oricum am simtit apoi de multe ori prezenta Divinitatii,…eu am fost operata de mau multe ori….si am ramas insarcinata dupa o operatie…cand doctorii mi au spus ca o sa tb tratament…om vedea ce-om face daca vreau un copil(eu sunt in Italia)…cand m-am dus ptr prima ecografie….la 10 sapt…deja era format….dadea acolo din manutele lui minuscule si din piciorute….ca au venit toti medicii sa vada daca e adevarat…sau e o sarcina cu pb….pe 12.12.2012 (in ziua de Sf Spiridon)am nascut un baietel perfect sanatos,….:)))) si mereu ma gandesc ca am trecut prin atatea si am iertat atatea..ca sa se nasca fiul meu,Gabriel…
        Apoi am simtit iar Divinitatea cand avea baiatul o luna….si am adormit in fund cu el la piept….si visam ca se sufoca..ca nu poate respira…si nu ma puteam deloc trezi….si el se sufoca micutul….si s-au intins 2 maini ca de femeie sau copil….care l-au intors cu fata in sus….Am sa rit din somn….baiatul meu dormea la mine in brate cu fata in sus…avea o luna…singur nu se putea intoarce…..
        Scepticii..poate nu cred….zic „ia uite o si pe nebuna asta…viseaza ingeri…!!!! ” Eeeee…nu e chiar asa…
        Eu ma rog mult la Sf Efrem cel Nou….si aseara m-am intors in usa de la dormitor…si m-am oprit brusc..ba chiar am facut un gest ca si cum as da peste cineva si m-am dat inapoi….am crezut ca e sotul meu si dau peste el si de aia m-am ferit….dar nu era…era sa ma lovesc de o silueta inalta…imbracata in negru….si am zis ca sigur era Sf Efrem cel Nou…(ca sotul meu fuma pe balcon)….imi pare rau ca in atatia ani nu am cerut ajutorul ingerilor…..a Divinitatii in general….

        Apreciază

Lasă un răspuns

