Cand doar Dumnezeu mai are loc in viata ta

Cateva zile la Spitalul de Oncologie iti schimba perceptia despre viata.Incepi cu a te intreba de ce esti acolo,ce anume ai de iertat in viata si cauti sa te impaci cu acea situatie caci altfel simti ca o iei razna…

Prin asta am trecut eu inainte de a ma interna:mi-am facut un inventar al vietii,m-am gandit daca ceva sau cineva din trecutul meu aveau nevoie de iertarea mea si mi-am dat seama ca sunt impacata cu tot trecutul,cu viata si nu intelegeam… Ingerii mi-au spus sa am incredere ca voi vedea binecuvantarile ascunse ,sa merg mai departe fara teama…

Internarea la Oncologie este o aventura ori paturile sunt putine ori sunt prea multi pacienti,am alergat pe etaje cu sufletul la gura,plina de intrebari rugandu-ma mereu sa fiu ajutata sa-mi fac toate analizele astfel incat sa fiu operata a doua zi,asa cum mi se spusese.
Ingerii mei mi-au ajutat in tot ce i-am rugat,nu numai ca le-am facut pe toate dar mi-am luat si toate rezultatele astfel incat de marti de la ora 14 pana a doua zi cand trebuia sa fiu operata nu aveam ce face decat sa stau si sa socializez….

Ma rugasem sa stau in salon cu cineva cu care sa-mi faca placere si „s-a nimerit” sa fiu cu o dna care avea tot sanul scos dar deborda de optimism si energie,plina de iubire si incredere. A doua dna ,profesoara de engleza in Botosani ,un exemplu de iubire materna si de frumusete sufleteasca…nimic nu era intamplator.
In salonul alaturat,o fata speriata de cancer si doua fete cu diagnosticul nemilos confirmat,dintre care una era deja cu citostatice facute ,fara pic de par,gene,sprancene…
Si eu inca ma intrebam care este rolul meu acolo in afara de vindecarea mea pt care ma rugasem.

Seara, frica nu ne lasa sa adormim asa ca am stat de vorba si atunci s-a relevat scopul pentru care acum,am fost la acel spital,langa acele femei care nu au fost alese intamplator:fiecare avea ceva de iertat din trecutul sau,un tata sau o relatie sau chiar pe ele..se invinovateau pt unele lucruri care nu le puteau schimba si eu ,prin mila Domnului ,le-am fost Invatator spunandu-le tot ce stiam despre vindecarea vietii prin iertare.

Doamna de langa mine cu sanul taiat m-a invatat ca viata este frumoasa indiferent de ceea ce traim,tot ce ai de facut este sa ai incredere ca daca visezi si ai planuri pe termen lung Dumnezeu ti le implineste.

Fata fara par m-a invatat ca suntem frumoase oricum ,ca nu depindem de o coafura sa stam mandre,cu fruntea sus si ca putem rade chiar daca viata ne da un bobarnac,fericirea este cum alegi sa fii ,nu ti-o aduce altcineva si nici o situatie,daca doresti sa fii fericit esti.

In acele zile s-a intamplat ceva magic….a venit o doctorita care ne-a intampinat cu urmatorul mesaj:
„atunci cand ajungi aici este cu adevarat timpul sa pui o linie intre tine si trecut si sa ierti totul. Fara sa ierti de aici nu mergi mai departe”.
Era frumoasa ca o zana si avea sigur daruri divine caci stia ce sa-i spuna fiecaruia astfel incat sa aduca darul sperantei.
La fiecare operatie pe san ,in timpul operatiei se face examenul anatomo patologic si daca este cancer, medicii, (daca ai optat pt asta) fac masectomie totala.Crunt.

Cand iesi din sala de operatie,dupa ce te trezesti intai pipai sa vezi daca mai ai sanul.

Pe masa de operatie eram ca fiecare ,tematoare si mintea mea repeta fara intrerupere Tatal nostru si Inger ,Ingerasul meu,stiu ca am adormit spunand rugaciuni si m-am trezit terminand rugaciunea ca si cand timpul nu trecuse deloc,cand mi-a spus brancardierul „Trezeste-te,totul s-a terminat” mi – s-a parut vis…
Seara a venit „zana „ si mi-a spus ca biopsia mi-a iesit buna si eu de fericire am luat-o in brate si am pupat-o,mirata m-a intrebat:”Ingerii tai nu ti-au spus asta?”mi-a spus ca tot timpul cat am stat la reanimare pana m-am trezit ma rugasem cu voce tare ingerilor mei.

Pana la externare mi-am dat seama ca totul a fost asa cum m-am rugat,am vazut si care a fost rolul meu fata de acele femei minunate pe care Dumnezeu le iubeste , eu am fost doar mesagerul care le-a transmis ce aveau de facut pentru a se vindeca dar in aceeasi masura am invatat ca oricum as fi …sunt bine.
Cand simtiti oameni frumosi si dragi inimii mele ca viata voastra nu are rost,cand va plangeti de anumite situatii si simtiti ca clacati si nu mai aveti puterea de a inainta,cand nu mai gasiti un voi puterea aceea minunata care face lucrurile sa se miste si cand nu va vedeti frumosi,cand poate credeti ca niste kg in plus va afecteaza viata ,mergeti la Spitalul Fundeni,sectia Oncologie si duceti o floare unei femei de acolo. Spuneti-i cat este de frumoasa si dati-i o mare imbratisare.
Vazand necazurile lor va veti simti binecuvantati oricum,indiferent prin ceea ce treceti ,ca nu aveti bani,ca nu va simtiti iubiti ,ca serviciul nu va satisface…credeti-ma,astea se schimba si puterea este in voi.
Cand esti la oncologie nimic din toate astea nu mai conteaza.
Nu trebuie sa ajungem pe un pat de spital pentru a tine cond de noi…reduceti viteza cu care traiti.
Nu trebuie sa ajunga nimeni pe un pat de spital pentru a stii ca in viata lui el este personajul principal si tot ce are de facut este sa faca ceea ce ii aduce bucurie.
Cand esti la Oncologie…. doar Dumnezeu mai are loc in viata ta .Vezi ca toti sunt frumosi si au nevoie de iubire .
Cand ajungi la Oncologie realizezi cu adevarat ca viata este frumoasa si tot ce iti doresti este viata.
Asa cum este ea,dar sa fie.
Va doresc viata…indiferent ce este se poate schimba,doar viata sa fie.

13 comentarii

  1. Imi era dor de tine, de mesaje, mi-ai lipsit….suflet curat si bun, am citit cu sufletul la gura tot articolul, iti doresc din tot sufletul multa sanatate si putere …
    Mi-as dori ca toti oamenii sa fie sanatosi si nimeni sa nu ajunga pe sectia de oncologie …..
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Multumim pentru acest articiol plin de adevar. L-am citit cu lacrimi in ochi !!! Am o colega de serviciu care a trecut pe acolo si noi colegele pe la ea…. Bunul Dumnezru si Ingerii Pazitori au ajutat-o …. asa este s-a schimbat mult si incearca sa ne schimbe si pe noi….
    Va doresc din suflet si inima, sanatate si iar sanatate….. Cu mult drag, Mona Barbu

    Apreciat de 1 persoană

  3. Am trecut prin sectia oncologie a spitalului Fundeni,pe la spitalul oncologic cluj, pe la sectia oncologica din spitalul municipal. Stiu ce inseamna mastectomie totala,, stiu ce inseamna citostatice, biopsie, umilinte, cadere de par si nu o data,,,etc…Cand mediciii clatina din cap cand te vad, nu-ti dau nici o sansa, cand esti privit cu mila sau cu aroganta, devi un robot care incearca sa pareze toate efectele secundare.Atunci increderea ta se agata cu disperare de Dumnezeu, de Sfiintiii mucenici , de Maica Domnului. Descoperi o lume in care te refugiezi, rugaciunile, speranta, uiti de tine sau incerci sa faci asta. Credeam ca am invatat totul dar, viata mi-a demonstrat ca nu stiu multe lucruri.Acum stiu de existenta ingerilor pazitori care au stat langa mine in orice moment dificil.
    g

    Apreciază

  4. Am trecut prin sectia oncologie a spitalului Fundeni,pe la spitalul oncologic cluj, pe la sectia oncologica din spitalul municipal. Stiu ce inseamna mastectomie totala,, stiu ce inseamna citostatice, biopsie, umilinte, cadere de par si nu o data,,,etc…Cand mediciii clatina din cap cand te vad, nu-ti dau nici o sansa, cand esti privit cu mila sau cu aroganta, devi un robot care incearca sa pareze toate efectele secundare.Atunci increderea ta se agata cu disperare de Dumnezeu, de Sfiintiii mucenici , de Maica Domnului. Descoperi o lume in care te refugiezi, rugaciunile, speranta, uiti de tine sau incerci sa faci asta. Credeam ca am invatat totul dar, viata mi-a demonstrat ca nu stiu multe lucruri.Acum stiu de existenta ingerilor pazitori care au stat langa mine in orice moment dificil.
    LALU GEORGEJ

    Apreciază

    1. Imi pare sincer rau de aceste experiente traite de tine,stiu ce a fost in sufletul tau si imi imaginez ce ai simtit cu fiecare modificare pe care o vedeai la tine…imi doresc din suflet sa fii bine si ma rog Lui Dumnezeu si Ingerilor Vindecatori sa te ajute sa iti refaci sanatatea ! Undeva este o cauza spirituala in spatele acestei boli,cand vei vrea,putem vb mai mult. Te imbratisez cu sufletul,fii binecuvantata!

      Apreciază

  5. Ma numesc Voicu Victoria si sunt colega despre care scrie d-na Mona Barbu. Imi este foarte greu sa va scriu am trecut pe la sectiea de oncologie in urma unui rezultat gresit .Din pacate eu nu am intinlit ingerul de doctor acolo .Imi pare rau ca spun acest lucru dar cred ca si personalul este insuficient dar brutalitatea cu care esti tratat acolo credeti-ma te marcheaza pe viata.Nu pot descrie in cuvinte tot ce am simtit si ce am trait credeti-ma sunt prea sarace cuvintele.
    Multumesc DIVINITATII ca am scapat cu bine de asemenea si oamenilor din jurul meu colegii de serviciu,prietenii, rudele si sotului meu care au fost ling mine au suferit odata cu mine si prin gindurile lor bune m-au ajutat sa trec cu bine peste aceste momente.Este incredibil cum s-au intimplat toate dupa ce eu am facut citostatice si pina am avul comfirmarea de la alte 2laboratoare ca nu este tumoare maligna.Nu stiu dca pot scrie sa de mult sa incer pe scurt am mers prima data la Malnas o localitate unde am intinlit un preot extraordinar un om minunat dupa aceea la Sinca veche unde sa stiti ca eu cred ca toate dorintele care vin din suflet chiar se implinesc .Am mai mers la Prislop la scitul Sfintului Nectarie de linga Deva si cel mai mult si mai mult la SFINTUL NECTARIE la biserica RADU VODA .Nu pot sa nu mentionez si pe Sfintul Ioan Rusu de la Giurgiu. Au fost atitea minuni in viata mea si a sotului meu care acum merge la biserica ne impartasim.Pot spune ca minunile exista si ca puterea DIVINITATII ESTE INFINITA . De trei luni mergem la REIKI si incepem sa cunoastem divinita intr-o alta lumina . Nu vreau sa ocup pre mult spatiul pot sa spun ca am invatat din greseli si mai ales am invatat ca trebuie sa am in primul rind eu grija de mine si nu cei din jurul tau.Am inteles ca trebuie sa ma protejez chiar daca in ochii altora par egoista sau nu stiu cum ma catalogheaza. Multumesc tuturor celor care u fost linga mine dar cel mai mult multumesc ca am descoperit LUMINA . Doresc tuturor sa intelega ca fara divinitate nu suntem nimic.Multumesc TUTUROR ARHANGHELILOR SI INGERILOR MEI PAZITORI ii iubesc si le multumesc ca au grija de mine.

    Apreciază

    1. Buna Victoria,imi pare rau pentru toate lucrurile prin care ai trecut…dar iti dai seama ca daca nu ai fi trecut prin ele tu nu ai fi descoperit atat de mult puterea credintei,tu si sotul tau nu ati fi acum persoanele minunate care sunteti? e adevarat ca acea situatie a fost atunci una care a durut dar in ea au fost multe binecuvantari ascunse care v-au adus aici,mult mai evoluati si mai frumosi spiritual,asa a trebuit sa fie pentru binele vostru,nu se stie cum ar fi fost viata voastra fara credinta puternica care o aveti acum.
      Fiecare experienta este unica pt fiecare in functie de nevoia din sufletul sau,de lectia care o are de invatat,nu este nimeni de vina in jurul nostru,totul se intampla asa cum trebuie astfel incat per ansamblu sa fie spre binele acelei persoane. Atunci nu ai fi putut sa vezi acel bine si nu l-ai fi inteles dar sunt convinsa ca acum chiar realizezi ca Dzeu te-a iubit si te iubeste.
      iti multumesc pentru comentariul tau,te imbratisez cu multa iubire,fii binecuvantata!

      Apreciază

Lasă un răspuns

