Afirmatiile care ne vindeca viata

maestru 1(1)             Ingerii ne sfatuiesc sa gandim mai pozitiv,sa ne privim pe noi si pe ceilalti prin ochii iubirii si sa ne focusam asupra calitatilor noastre dar si ale celorlalti. Tot ceea ce avem nevoie sa facem este sa ne controlam mintea care este ori in trecut,ori in viitor ,care mereu gaseste un cusur si ne induce o stare de frica.
Dumnezeu ne-a creat dupa chipul si asemanarea Sa deci avem puterea de a ne crea propria viata prin ceea ce gandim si prin actiunile noastre atragand astfel experiente asemanatoare ca vibratie.Ceea ce emitem in Univers ca energie vibrationala vom primi inapoi .
Daca am sta si ne-am controla gandurile am vedea ca mult prea mult gandim folosind afirmatii negative care nu fac altceva decat sa adanceasca situatiile negative prin care trecem. De ex cel care spune „ Urasc serviciul meu” va avea parte de mai multe motive care sa-l deranjeze la serviciu ,dar daca ar spune „ Eu sunt deschis acum catre serviciul potrivit mie” ar primi imediat oportunitatea de a se muta la serviciul potrivit unde munceste cu placere si este si recompendat cu o plata frumoasa.
Ganditi-va putin la ceea ce va deranjeaza si observati-va gandurile… Cand sunteti bolnavi ce spuneti?
„ Sunt bolnava de cutare …sufar de cutare…nimeni nu s-a vindecat de asta..”. Ce credeti ca veti primi in viitor?
Sau…Nu doresc sa fiu gras.
Nu doresc sa fiu singur.
Nu doresc sa fiu ca mama sau tatal meu.
Nu imi place cum arat.
Vreau sa va spun ca toate aspectele asupra carora va focalizati atentia se amplifica.
Cu cat te focalizezi mai mult asupra aspectelor negative cu atata ele vor persista mai mult in viata ta.Asta e Lege.
Iisus ne-a dat cel mai bun exemplu in ce fel sa vorbim despre noi cand afirma despre el „ EU SUNT CALEA> EU SUNT ADEVARUL<EU SUNT VIATA”! Doar cu cuvinte pozitive care ne sustin .
Hai sa ne concentram atunci asupra lucrurilor pe care le dorim si putem face asta folosind afirmatiile pozitive.  Sa schimbam afirmatiile negative de mai sus:
Eu sunt suplu.
Eu sunt inconjurat de prieteni minunati.
Eu sunt un sine unic.
Imi place de mine.
Fiecare afirmatie trebuie folosita la modul prezent ca si cand am avea deja lucrul pe care il dorim deoarece avem nevoie ca in subconstient sa nu introducem o rezolvare in viitor .Noi vrem rezolvarea ACUM. Cand spunem „ Eu voi fi sanatoasa” inseamna ca in prezent nu voi fi ci intr-un viitor,nu se stie care…noi vrem vindecarea ACUM.Subcontientul nostru este foarte ascultator si daca vom folosi in expresii timpul viitor precum : „IMI DORESC „ sau :” VOI AVEA”el se va ingriji ca ceea ce ne dorim sa ramana de-a pururi in viitor! De ce sa nu le avem acum?
Luati o afirmatie pozitiva,maxim doua si lucrati cu ele incontinuu. Asta va va ocupa mintea care in acest mod nu va mai sta in trecut rememorandu-va momentele care v-au durut sau care v-au placut dar acum nu le mai aveti ,nici in viitor dandu-va iluzia ca acum nu sunteti fericiti dar daca ati avea nu stiu ce v-ar fi mai bine.
Fiecare afirmatie spuneti-o de cat mai multe ori pe zi,cand vedeti ca mintea iar o ia razna cum vrea si va aduce un gand care va creaza o emotie negativa spuneti afirmatiile.
29 de zile dureaza sa implementam in subconstientul nostru un adevar. Cu cat vom repeta o afirmatie mai mult cu atat ea va trece din mintea constienta in cea subconstienta unde se transforma in adevar..29 de zile.O nimica toata! 29 de zile ii trebuie unui neuron sa creasca din trunchiul cerebral pana in emisfere unde sa creeze o retea neuronala a experientei traite care devine adevar. Odata ce am creat o retea neuronala cu o anumita vibratie ea va atrage informatii cu energie specifica care va consolida reteaua nou formata in timp,aproximativ 6 luni.Si astfel,schimbandu-ne gandurile noi ne vom schimba realitatea.

Puteti alege chiar mai multe afirmatii pe care sa le inregistrati cu vocea dvstra pe un mp3 si sa ascultati cand sunteti in masina,mijloace de transport,seara inainte de culcare cand creierele intra in starea undelor Alpha ,atunci cand subconstientul este cel mai usor de influentat.
Sa ne luam puterea inapoi si sa introducem in mintea si apoi in intreaga fiinta algoritmi benefici specifici pentru noi.
Voi continua articolul scriind afirmatii pozitive din care va puteti alege in functie de ceea ce vreti sa aduceti in viata voastra. Sunteti pe cale sa va schimbati viata in bine,stiti asta?
Sa va fie de folos,namaste! (va urma)

9 comentarii

Lasă un răspuns

