Vindecarea spirituala a bronsitei

In sens metafizic bronhiile au legatura cu familia si se manifesta atunci cand persoana afectata are o situatie dificila in familie manifestata prin certuri,dispute.

Persoana afectata simte multa furie si se simte amenintata , poate chiar isi doreste sa rupa relatiile cu unul sau mai multi membrii ai familiei,dar nu indrazneste deoarece s-ar simti vinovata.Persoana afectata nu obtine ceea ce isi doreste dar nu spune acest lucru.

 

VINDECAREA este posibila atunci cand persoana afectata ia hotararea sa se bucure mai mult de viata si sa ia mai putin in serios disputele din familie. Nu trebuie sa fim de acord unii cu ceilalti,opiniile noasre pot fi diferite,putem sa ne spunem cu iubire ceea ce credem fara sa na gandim ca suparam sau jignim pe cineva.

 vindecarea spirituala BRONSITA

AFIRMATII VINDECATOARE

 

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ii iubesc si ii accept pe ceilalti asa cum sunt.

Viata este frumoasa,plina de bucurii.

Eu traiesc in pace si armonie.

Totul este bine.

 

APELARI ANGELICE

Iisus,Arhanghelii Rafael , Mihail, Gabriel, ingerii iubirii ,ingerii armniei,ingerii increderii,ingerul pacii,ingerii intelepciunii,ingerii pazitori.

 

PLANTE VINDECATOARE

Busuioc,cimbru,cimbrisor,chimen,patrunjel,nalba mare,sovarv,patlagina,plamanarica,podbal,plop,pin,brad,iedera,ghimbir,eucalipt,ventrilica,tei,iedera,anason,fenicul,isop

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

Arhanghel Rafael,te rog sa imi ajuti sa-mi traiesc viata cu dragoste si bucurie in fiecare zi,ajuta-ma sa stiu ca fercirea mea nu depinde de ceilalti.

Arhanghel Gabriel,ajuta-ma sa imi exprim cu incredere sentimentele si nevoile sufletesti fara sa imi fie teama ca jignesc sau supar pe cineva.

Tata Ceresc trimite peste familia mea Lumina Ta aducatoare de armonie,pacea si Iubirea Ta.

Multumesc,amin.

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

