Vindecarea spirituala a bolilor venerice

Se considera ca bolile venerice apar ca urmare a unei vinovatiide natura sexuala.

Apar ca urmare a unor convingeri cum ca nu ar fi bine sa ne manifestam latura sexuala.

Bolile venerice induc un sentiment de rusine persoanei afectate dar ,de obicei , persoana in cauza nu este constienta de aceasta rusine,o parte ar vrea sa se bucure de propria sexualitate ,alta parte ar vrea sa o impiedice.

Mai apar atunci cand persoana afectata nu are incredere in ea insasi,cu privire la alegerea partenerului sexual.

O alta cauza este ca persoana afectata se simte dezgustata de organele sexuale ale persoanelor de sex opus si se simte vinovata pentru acest dezgust,ea crede intr-un Dumnezeu care pedepseste si vine in intimpinarea acestei pedepse autopedepsindu-se prin atragerea bolii .

Prin aceasta boala ni se reaminteste sa ne traim sexualitatea asa cum ne dorim caci corpul nostru ne apartine numai noua si nu trebuie sa ne justificam comportamentul in fata nimanui. In loc ca persoana respectiva sa intretina sentimente de rusine mai bine vorbeste cu cineva despre toate aceste lucruri .

 vindecarea spirituala BOLI VENERICE

HERPESUL GENITAL

Apare cand persoana afectata isi doreste relatii sexuale dar notiunile de moralitate ii blocheaza dorintele.Adeseori,persoanele afectate de herpes genital acuza pe altcineva in loc sa isi recunoasca prorpiile dorinte.

 

 AFIRMATII VINDECATOARE

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ii iubesc si ii accept pe ceilalti asa cum sunt.

Imi accept cu bucurie si iubire propria sexualitate si toate expresiile ei.

Imi accept numai acele ganduri care ma sustin si ma fac sa ma simt bine.

Cred intr-un Dumnezeu care ma sustine.

Ma bucur de sexualitatea mea si de corpul meu.

Eu sunt minunat.

 

PLANTE VINDECATOARE

Galbenele,iedera ,hamei.

 

APELARI ANGELICE

Arhanghelii Rafael,Haniel, ingerii iubirii,ai increderii,ai intelepciunii ,ai impacarii,ingerii pazitori

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

Dragul meu Arhanghel Rafael,te rog sa ma ajuti sa nu mai ma pedepsesc,sa stiu ca Dumnezeu ma accepta si ma iubeste asa cum sunt si invata-ma sa iubesc aceasta parte a corpului uman.

Ajuta-ma sa imi accept cu bucurie si iubire sexualitatea,sa am doar ganduri care ma sprijina si ma sustin in tot ce fac.,astfel incat sa experimentez viata fericita,plina de bucurie pe are Tatal Ceresc mi-a harazit-o prin drept divin.

AMIN

Lasă un răspuns

