Vindecarea spirituala a astmului

 

Astmul se manifesta sub forma de accese de sufocare care survin in timpul expiratiei care devine grea,anevoioasa.

Deoarece astmaticul inspira usor dar expira greu corpul lui ii transmite ca vrea sa ia prea mult.Ia mai mult decat ar trebui si nu poate da decat cu greutate ,vrea sa para mai puternic decat este in realitate pentru a se face mai placut.

Persoana afectata de astm isi recunoaste cu greu limitele,vrea ca lucrurile sa se desfasoare cum vrea el.

Louise Hay numeste astmul “iubirea inabusita”

Atunci cand astmul apare la copii acestia (care au o constiinta supradezvoltata ),isi asuma sentimente de vinovatie pt tot ce nu merge bine in mediul in care traiesc.

Daca membrii familiei care nu se inteleg se despart de obicei dispare astmul la copii.

Alte cauze care stau la baza declansarii crizelor de astm sunt:

-retinerea sentimentelor si emotiilor

-dezechilibrul intre ceea ce primeste si ceea ce da

-lacrimi reprimate

vindecarea spirituala ASTM 

AFIRMATII VINDECATOARE

 

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ii iubesc si ii accept pe ceilalti asa cum sunt.

Ma simt in siguranta asa ca preiau controlul asupra propriei mele vieti.

Dumnezeu ma sprijina in tot ceea ce fac.

Viata mea este frumoasa,plina de bucurii

Eu sunt dintotdeauna sanatate radianta.

 

PLANTE VINDECATOARE

Cimbru,cimbrisor,podbal,pin,tei,salvie,anason,lichen de piatra,lumanarica,fenicul,patlagina,musetel,soc,patrunjel,trei frati patati.

 

APELARI ANGELICE

Iisus,Fecioara Maria, Arhanghelii Rafael,Mihail, Chamuel,ingerii iubirii,aiarmoniei,ai impacarii, ai compasiunii,ai iubirii neconditionate,ingerii pazitori

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

 

Doamne ,Iisuse Hrisoase si Fecioara Preacurata Maria va rog sa ma ajutati sa ma iubesc si sa imi vad adevarata valoare,sa ma deschid ata de viata si sa vad toata frumusetea si bucuria din jurul meu.

Arhanghel Mihail te rog sa imi dai puterea de a nu mai face ceea ce nu imi doresc doar pt a fi iubit,ajuta-ma sa ma deschid in fata afectiuniicelor din jur dar sa si daruiesc cu aceeasi masura. Fie ca armonia interioara sa se manifeste si in afara mea.

Arhanghel Rafael te rog invaluie-mi intreaga fiinta si pe dinauntru dar si pe dinafara mea cu energia ta vindecatoare de culoare verde smarald,fie ca orice blocaj ,emotie toxica sau energie perturbatoare sa fie anihilate pentru totdeauna si inlocuite cu lumina si iubire divina.

Multumesc fiintelor inalte de lumina pentru ajutorul si sanatatea mea.

 

Lasă un răspuns

