Vindecarea spirituala a arteriosclerozei

In ultima vreme toti mai multi oameni sufera de afectiuni ale arterelor.

Arterioscleroza este o afectiune a peretelui arterelor mari si mijlocii,se manifsta printr-odepunere de colsterol,ingrosarea peretelui arterelor afectate ceea ce duce in timp la declansarea unui infarct sau a unui anevrism cerebral.

 

Apare datorita unei acumulari de suferinta,de critici si de lipsa bucuriei de a trai,ceea ce provoaa o intarire interioara.

O alta cauza ar fi ingustimea mentala,refuzul de a accepta idei noi,refuzul de a vedea binele din cei din jur si din viata.

Persoana afectata munceste prea mult,este un sclav al simtului datoriei,isi limiteaza mult reactiile gesturile,actiunile.

vindecarea spirituala ARTERIOSCLEROZEI 

AFIRMATII VINDECATOARE

 

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ii iubesc si ii accept pe ceilalti asa cum sunt.

Ma deschid in fata vietii si a bucuriei.

Optez pentru a privi viata cu iubire.

Ma deschid in fata noului in viata mea.

 

PLANTE VINDECATOARE

 

Anghinare,patlagina,paducel,papadie,marar,rostopasca,coada calului,macese,coacaz.

 

APELARI ANGELICE

 

Iisus,Arhanghelii Rafael,Mihail, Gabrie,ingerii iubirii,ai armoniei,ai intelegerii,ai cunoasterii,ai discernamantului,ingerii pazitori

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

 

Arhanghel Rafael,te rog sa imi infuzezi ennergia ta vindecatoare de culoare verde smarald in intreaga mea fiinta,fie ca ea sa circule liber prin venele si arterele mele,astfel incat sa-mi recapat sanatatea.

Te rog sa ma ajuti sa vad binele din jurul meu,sa ma deschid in fata vietii si sa ma daruiesc vietii cu bucurie si flexibilitate.

Doamne Iisuse Hristoase, te rog ajuta-ma sa simt bucuria si iubirea curgand prin mine liber si in afara mea,cu fiecare bataie a inimii mele si cu fiecare repiratie.

Multumesc,amin.

 

 

 

Lasă un răspuns

