Vindecarea spirituala a anemiei

In cazul anemiei ,persoana respectiva are de obicei atitudinea “ Da…dar…”

-Se simte neimplinita

-si-a pierdut bucuria de a trai acceptand cu greu sa-si continue viata

– se devalorizeaza personal

-traieste sentimente de tristete,furie,frica

– se critica mult

-se lasa mult invadata de descurajare

-ii lasa prea mult pe ceilaltisa ii controleze viata

Conform ultimelor cercetari se pare ca se datoreaza si refuzului persoanei in cauza de a-si utiliza talentele in serviciul celorlalti semeni.

vindecarea spirituala ANEMIE 

AFIRMATII VINDECATOARE

 

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de fiecare domeniu al vietii mele

Cu Dumnezeu totul este posibil.

Dumnezeu face miracole in fiecare zi.

Eu sunt o expresie minunata a Lui Dumnezeu.

Eu traiesc usor,frumos si bine.

Fiecare celula din corpul meu vibreaza de sanatate si de energie.

Eu imi creez o viata de exceptie plina de fericire!

 

PLANTE VINDECATOARE

 

Patrunjel,cicoare,lemnul Domnului,coada calului,galbenele,papadie,urzica,catina,macese,angelica

 

APELARI ANGELICE

 

Arhanghelii Rafael,Mihail,Gabriel,Jofiel, Iisus,ingerii bucuriei,ai iertarii,ingerii intelepciunii,ingerii pazitori (si alte fiinte de lumina la care va rugati de obicei)

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

Arhanghel Rafael,te rog sa ma ajuti sa experimentez bucuria in fiecare domeniu al vietii mele, sa regasesc bucuria de a trai alaturi de familie,de prieteni,de colegi ,de cei din jurul meu.

Arhanghel Gabriel ajuta-ma sa imi exprim cu incredere ideile.

Arhanghel Jofiel,te rog sa ma ajuti sa vad frumusetea din viata mea si fie ca de maine fiecare zi sa fie mai frumoasa decat cea precedenta.

Va rog sa ma ajutati sa stiu ca pentru a fi sanatos este necesar ca fiecare celula .in parte sa fie sanatoasa.

Arhanghel Mihail te rog sa ma veghezi in timpul acestui proces,ajuta-ma sa fac schimbarile care trebuie sa le fac si protejeaza-ma astfel incat sa nu fiu afectat de nici o energie care nu provine din lumina si iubirea divina.

AMIN

 

 

 

Lasă un răspuns

