Vindecarea spirituala a amneziei

La baza amneziei,(nu vorbim de Alzheimer) sta o teama profunda,persoana respectiva avrut sa ingroape una sau mai multe amintiri dificile si prin aceasta decizie si-a autocreat boala.

Persoana respective simte sa evadeze din cursul normal al vietii sale fiind incapabila sa isi ia viata in maini.

Pentru vindecare,persoana respectiva trebuie sa stie ca daca in trecut poate nu a putut face fata acestor amintiri dar acum este alt om,nou si este foarte probabil ca acum sa fie pregatit sa faca acest lucru,sa le confrunte. Intai sa se pregateasca mental pt acest lucru,sa ceara ajutor divinitatii ca sa fie sprijinit sic and se simte capabil sa confrunte amintirile ,va vedea ca le vede acum intr-o lumina noua.

 vindecarea spirituala AMNEZIE

AFIRMATII CARE VINDECA

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ma simt in siguranta in aceasta viata.

Sunt plin(a) de curaj si ma pretuiesc pe mine insumi.

Totul este perfect,integral si desavarsit in viata mea.

APELARI ANGELICE

Arhanghelii Rafael,Mihail,Zadkiel,ingerii iertarii,ingerii maturitatii,ingerii pazitori.

 

PLANTE MEDICINALE VINDECATOARE:busuioc,menta,rozmarin,ginko biloba,isop,salvie,coriandru,lemnul Domnului

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

Arhanghel Rafael te rog sa ma ajuti sa stiu ca sunt o expresie perfecta a Lui Dumnezeu si ca am tot ce-mi trebuie pentru a-mi trai viata cu bucurie si incredere.

Ajuta-ma sa imi urmez drumul spre implinirea vietii mele,te rog elibereaza orice teama din fiinta mea si ajuta-ma sa fiu asa cum ma indeamna inima.

 

AMIN

Lasă un răspuns

