Vindecarea spirituala a afectiunilor la rinichi

Persoana respectiva care sufera cu rinichii are un dezechilibru la nivel emotional.Ea poate dezvolta o lipsa de discernamant sau o incapacitate de a a lua decizii .

Este o persoana ff emotiva care isi face griji multe pentru ceilalti si deseori se simte neputincioasa in fata situatiilor de viata.

Persoanele care au astfel de probleme pot fi usor influentate de convingerile celorlalti si vrand sa ajute nu selecteaza lucrurile cele mai bune pt ele..

Au tendinta de a idealiza o persoana si vazand ca asteptarile nu ii sunt implinite devin frustrate.

Pe termen lung,aceste persoane devin victime ale vietii deoare asteapta ff mult de la ceilalti in loc sa-I accepte asa cum sunt.

 

Infectiile urinare – persoana respectiva asimileaza cu greu evenimentele exterioare,” o ustura” ca ceilalti nu isi dau seama ca o supara,de asemenea furia ei o ustura.

Corpul ii transmite mesajul ca este timpul sa isi asume responsabilitatea pt viata sa,ca nimeni nu are ca misiune sa il faca fericit si ca acceptandu-I pe ceilalti fara asteptari va trai multe momente frumoase.

vindecarea spiritualaA RINICHILORAFIRMATII VINDECATOARE;

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Ii iubesc si ii accept pe ceilalti asa cum sunt.

Sunt calm(a)

Imi asum responsabilitatea vietii mele.

Eu sunt dintotdeauna sanatate radianta.

Imi creez numai evenimente frumoase in viata.

 

PLANTE MEDICINALE:

Nalba mare,busuioc,coada calului,ienupar,soc,urzica,mesteacan,limba mielului,codite de cirese,matase de porumb.galbenele

 

APELARI ANGELICE: Arhanghelii Rafael,Mihail,gabriel,Uriel,Iisus,ingerii cunoasterii,ingerii impacarii,ingerii pazitori,ingerul apei.

 

RUGACIUNE DE VINDECARE

Arhanghel Rafael te rog sa-mi ajuti sa imi restabilesc sanatatea.

Ajuta-ma sa ma exprim cu iubire,sa imi redescopar puterea interioara stiind ca depinde doar de mine cum va fi viata mea,sa ii accept pe ceilalti asa cum sunt,fara asteptari ,sa-i iert si sa-i iubesc.

Ajuta-ma sa inteleg ca neputinta mea vine din deciziile anterioare dar ca pot schimba acest lucru chiar acum alegand din inima,ce este mai bun pt mine si fiecare.

Asa sa-mi ajute Dumnezeu,multumesc,amin.

 

Lasă un răspuns

