Vindecarea spirituala a afectiunilor la nivelul gurii

Cauzele care stau la baza afectiunilor gurii sunt legate de incapacitatea de a lua decizii, de a accepta ideile noi,are legatura cu conceptiile vechi,gresite ale persoanei in cauza.

Persoanele respective de obicei nutresc ganduri nepotrivite pt ei sau pentru ceilalti.

 

AFTA- apare cand persoana respectiva reactioneaza brusc fata de ceilalti si se inchide apoi in sine,fara sa isi exprime nevoile si ceea ce simte.

BUZELE- sunt in relatie cu dorintele pe care le purtam in noi ,buza inferioara are legatura cu mediul in care evoluam.A-ti musca buzele inseamna a trai o furie in urma aceva ce ai spus.

HERPES BUCAL-culpabilizare datorita a ceva ce am spus si care a ranit sau culpabilizare ca nu am spus cuvinte care doream sa le spunem.

LIMBA-datorita indiscretiei,persoane “care nu isi tin limba”

vindecarea spirituala GURAAFIRMATII VINDECATOARE

 

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Imi accept plin(a) de iubire deciziile,stiind ca sunt in siguranta sa le schimb oricand doresc.

Sunt in siguranta.

Ma hranesc cu iubire.

Gandesc si rostesc numai cuvinte de iubire.

Sunt impacat(a) cu viata.

Ma bucur de tot ceea ce imi ofera viata.

 

PLANTE MEDICINALE pt vindecare:

Salvie,musetel,menta,urzica,lemn dulce,turita mare.

 

APELARI ANGELICE: arhangheli Rafael,Metatron,Uriel,Gabriel,ingerii cunoasterii,ai intelepciunii,ingerii impacarii,ingeri vindecatori,ingeri pazitori

 

RUGACIUNE DE VINDECARE

 

Arhanghel Rafael te rog sa ma ajuti sa inteleg ideile noi,greu de asimilat,diferite de conceptiile mele.

Ajuta-ma sa am puterea de a -mi schimba gandurile negative cu cele pozitive,sa spun ceea ce am de spus fara sa ma gandesc ca voi fi respins de ceilalti.

Arhanghel Gabriel ajuta-ma te rog sa comunic plin(a) de iubire cu ceilalti .

Ingeri pazitori,ajuta-ti-ma sa stiu ca sunt iubit(a),apreciat(a) si sprijinit(a) in procesul de vindecare.

Multumesc,amin.

 

Lasă un răspuns

