Vindecarea spirituala a avortului

CAUZELE SPIRITUALE CARE STAU LA BAZA AVORTULUI

TIPARE NOI VINDECATOARE

RUGACIUNE DE VINDECARE

Cauza spirituala este alegerea inconstienta a mamei si a sufletului copilului pe care il poarta,asta insemnand fie ca bebelusul s-a razgandit ,fie mama nu se simte pregatita sa aiba un copil in acel moment.

Intre mama si copil exista o comunicare intre suflete si este posibil ca acelasi suflet sa se intoarca la aceeasi mama cand aceasta va fi din nou insarcinata.

Cand mama decide sa faca un avort vorbim de o foarte mare teama si dupa avort va simti si o mare vinovatie. Este foarte important ca mama sa isi explice teama fetusului (sufletului lui) si sa isi dea dreptul de a avea limite.

Sunt multe femei care dupa un avort au continuat sa aiba probleme genitale datorita sentimentului de vinovatie,unele dintre ele continua sa poarte la nivel psihologic acel copil generand abdimen umflat sau fibrom uterin.

Atunci cand o femeie ramane insarcinata aceasta este conform unui plan divin si daca femeia respectiva lasa temerile si se lasa in voia Lui Dumnezeu va vedea ca toate lucrurile se rezolva.

 

AFIRMATII VINDECATOARE

 

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

Eu sunt dintotdeauna conectata cu Sinele meu Divin

Eu sunt dintotdeauna ghidata de Sinele meu Divin.

Eu sunt ajutata de Dumnezeu in tot ceea ce fac.

Eu sunt bine in orice situatie.

Totul este perfect in viata mea.

 

APELARI ANGELICE

Iisus,Fecioara Maria,Arhanghelii Rafael,Mihail,Gabriel,ingerii recunostintei,ingerii daruirii,ingerii intelepciunii,ingerii iubirii neconditionate,ingerul pacii,ingerii pazitori.

 

RUGACIUNE VINDECATOARE

 

Arhanghel Rafael te rog sa ma ajuti sa am incredere in procesul vietii,sa stiu ca sunt iubita si ajutata de Dumnezeu,ajuta-ma sa stiu ca lumina si iubirea divina se manifesta in toate aspectele vietii mele.

Arhanghel Gabriel,ajuta-ma sa comunic cu iubire si intelegere cu toate fiintele implicate in acest proces.

Fecioara Preacurata Maria,ocroteste-ma pe mine,copilul meu nenascut si familia mea si fie ca voia Lui Dumnezeu sa se faca in vietile noastre!

 

Lasă un răspuns

