Despre ingeri

Cand eram mica mi-am dorit sa fiu medic.Asa imi imaginam atunci ca poti vindeca oamenii nu stiam ca exista si alte cai ,alte terapii. Am lucrat multi ani in domeniul medical si am vazut de atatea ori cum medicina traditionala nu reuseste sa vindece orice,cum degeaba tratam doar corpul daca nu ne tratam toata fiinta.

Noi suntem mai mult decat ceea ce vedem,mai mult decat corpul nostru,noi suntem si mintea noastra,si emotiile noastre,noi suntem trecutul nostru….toate ne construiesc.

Si am inceput sa cercetez.Am absolvit 3 grade de inforenergetica fiind terapeut radiestezist.Si nu a fost de ajuns.Mi-am dorit sa fac si sa pot mai mult.Asa am ajuns,deloc intamplator ,la terapia cu ajutorul ingerilor.
Noi toti avem ingeri pazitori.De cand ne nastem,pana ne ducem in alt plan de existenta.Ei sunt langa noi permanent,ne cunosc cel mai bine,nu ne judeca niciodata si d-abia asteapta sa ne ajute.
Unii dintre noi isi aud calauzitorii,uneori le primesc ghidarea sub forma viselor .Ideile acelea care ne fac sa spunem”Aha!!!!” si ne induc o stare de mare multumire de obicei sunt calauziri ale ingerilor ,ale arhanghelilor.
Marea majoritate in schimb ,fiind suparati sau avand multe credinte care ii blocheaza,cu multe neiertari in suflet sau chiar cu toxicitate in trup datorita dietei cu alimente care au vibratie energetica joasa,nu mai aud calauzirea divina.

Si atunci intervenim noi. Noi cei care avem anumite capacitati chiar de la nastere sau le descoperim in timpul vietii,cei care invatam sa ne ridicam vibratiile si sa accesam informatiile din marele ocean de informatii al Universului.

Impreuna suntem puternici ,impreuna suntem Unul si impreuna schimbam lumea.!10483836_473534186082994_140930115005520811_n

Lasă un răspuns

